TED Çorlu Kolejindeki rehberlik çalışmaları gizlilik, gönüllülük, süreklilik ve iş birliği ilkeleri doğrultusunda yürütülmekte; öğrencilerimizin akademik, sosyal ve duygusal gelişimleri bütüncül bir şekilde desteklenmektedir.
5 ve 6. sınıflarda öğrencilerin okula uyumlarını, sosyal ilişkilerini, duygusal gelişimlerini ve özgüvenlerini artıracak çalışmalar ön plandadır. Bireysel rehberlik çalışmalarıyla öğrencilerin kişisel ihtiyaçları desteklenmekte, eğitsel rehberlik çalışmalarıyla da öğrencilerin zamanı doğru kullanma, verimli çalışma ve sorumluluk bilinci kazanma gibi becerileri geliştirilmektedir. Öğrencilerin ilgi ve yeteneklerine yönelik etkinlikler düzenlenerek mesleki farkındalıklar oluşturulmaktadır.
7 ve 8. sınıflarda öncelikli olarak öğrencilerin sınav sürecine uyumu, sınav motivasyonunu artırması ve bu süreçteki stresi doğru yönetmesi hedeflenmektedir. Bireysel rehberlik çalışmalarıyla kişisel farkındalık oluşturularak motivasyon desteği sağlanmakta, eğitsel rehberlik çalışmalarıyla da öğrencilerin verimli ders çalışma tekniklerini öğrenmesi, hedef belirlemesi ve sınav kaygısıyla başa çıkma becerisi edinmesi amaçlanmaktadır.
TED Çorlu Koleji Ortaokulunun PDR çalışmalarında velilerle düzenli iletişim kurulmakta, velilere gerekli bilgilendirmeler zamanında yapılmakta ve öğrencilerimizin gelişimi çok yönlü olarak desteklenmektedir.
PDR POSTASI
TED Çorlu Koleji Ortaokul PDR Biriminin hazırladığı ve her ay velilerimize gönderdiğimiz PDR Postası bültenlerinin konu başlıklarına göz atabilirsiniz. Sizler de ihtiyaç duyduğunuz, merak ettiğiniz ya da paylaşılmasını istediğiniz konu başlıklarını bizlerle paylaşabilirsiniz.








